10‏/08‏/2011

هايدي

برنامج "ولاد الحرام مسابوش لولاد الحرام التانيين حاجة" راديو ميجا اف ام 92.7 ’ رمضان 2011

video
هايدي، اه والله العظيم هايدي،بس اصحابها بيدلعوها يقولولها يا "هاي" ، الاسم تقيل يا جماعة برضو عليهم.
هاي بقى طالبة في الجامعة الامريكية، طالبة شاطرة جدا على فكرة، بس عندها مشكلة ضخمة جدا مبتخليهاش تعرف تنام.
كل واحد مننا ياجماعة فيه اللي مكفيه، ربنا يكون في عونها وبعيد عن السامعين يعني الشر بره وبعيد، مفيش اي لينير ولا ماسكارا بتستحمل دموعها، كلهم بينزلوا ساعة العياط وبيبقى شكلها مبهدل خالص، وهايدي اللي هي "هاي " يعني دمعتها قريبة، انهارت مثلا يوم الحلقة الاخير لاوبرا وينفري، مهانش عليها وداع اوبرا، بكت بالدموع جدا في حلقة فريندز اللي اتطلق فيها روس وراشيل ، وقعدت ياحرام 3 ايام مبتاكلش.
البنت حساسة بزيادة، مشكلة الاي لينر، والماسكارا قلبت حياتها جحيم، حاولت بكل الطرق ودورت في كل مكان لحد ما "سو" صاحبها الانتيم اللي هو اسمه احمد السوهاجي اصلاً ما قالها انه كان في بيروت الويك اند اللي فات مع صاحبتهم سوشي واشترت قدام عينيه ماسكارا ووتر بروف.
هاي عملت اللي عليها و خدت سو بالحضن، وفي اول ويك اند كانت في بيروت بتشتري الماسكارا الووتر بورف، ومنسيتش طبعا تجيب هدية ل"سو" اللي حل مشكلتها، نص دستة بوكسرات من النوع اللي بيحبه.
بس للاسف لان "هاي" مش محظوظة، وحظها في الدنيا قليل، لما روحت عرفت من بواب الفيلا بتاعتهم ، ان اخوها "ديدي" عمل حادثة بعربيتها وهي مسافرة، وانه في المستشفى دلوقتي.
ولان "هاي"حساسة جدا و بتموت في اخوها الصغير، اصرت قبل ما تجري تروح للمستشفى تطمن عليه، انها تحط الماسكار الجديدة، علشان تجرب تعيط براحتها على اخوها، وبالمرة كمان على عربيتها.

ليست هناك تعليقات: